Blog

– Bună ziua, sunt Alex de la Asko. V-a ajuns Honda în țară!

Un consilier de vânzări dă vestea asta de câteva ori pe săptămână. E ca doctorul de la maternitate când anunță dacă e sănătos copilul și dacă e fată sau băiat. Doar că aici, viitorul proprietar Honda poate alege de la început culoarea ochilor, îmbrăcămintea și cât de năzdrăvan va fi copilul, iar nota primită va fi, categoric… zece!

Pâna la începutul deceniului VIII al secolului trecut, compania Honda era recunoscută la nivel mondial cu precădere pentru vehiculele motorizate pe două roți pe care le producea și pentru prezența îndrăzneață în sporturile cu motor ale acestei categorii. Ambiția fondatorului companiei, aceea de a transforma Honda într-un producător de automobile de renume mondial, întârzia în a se materializa încă.

Automobil nou sau second hand? Reprezentanță autorizată a mărcii sau service de cartier? Iată două întrebări pe care mulți dintre noi ni le adresăm atunci când vine vorba de alegerea sau mentenanța autoturismului propriu.

  • un plus de sportivitate la exterior și o dinamică îmbunătățită;
  • motor aspirat pe benzină de 130 c.p. disponibil în premieră pentru Jazz;
  • păstrează aceeași versatilitate de neegalat și cel mai amplu spațiu pentru pasageri din clasa lui.

 

Îndrăgit datorită personalității puternice și a fiabilității sale imbatabile, noul Honda Jazz a fost prezentat în această toamnă la Salonul Auto de la Frankfurt. În plus față de restilizarea exterioară și interioară, noul Jazz va avea sub capotă, pentru prima dată în Europa, motorul aspirat pe benzină de 1.5 litri i-VTEC și 130 c.p.

Când pasiunea pentru mașini se transformă în profesie

S-a întămplat în cazul lui Alin Grumezescu, unul dintre cei mai experimentați tehnicieni auto de la Asko Honda
Are 36 de ani și lucrează la noi încă de la începuturile activității Asko. I-au plăcut foarte mult mașinile încă din copilărie, astfel că, atunci când a venit momentul să își aleagă liceul pe care avea să îl urmeze, Alin nu a avut nicio ezitare să se înscrie la Grupul Școlar Industrial 19 din București, specializarea Mecanici Auto. La Asko îl cunoaștem cu toții ca pe un excelent profesionist, tot timpul concentrat asupra muncii sale. Este acel om care vine întotdeauna cu soluția potrivită la probleme aparent fără rezolvare, dar în același timp foarte calm și modest. Cu greu am reușit să îl prindem liber câteva minute, în timpul pauzei de masă, timp în care am încercat să aflăm ce înseamnă pentru el profesia de tehnician mecanic la Asko Honda. Alin, ce te-a făcut [...]
Sezonul rece este perioada în care utilitatea unui autoturism devine mai importantă decât în restul anului datorită confortului și a siguranței pe care ni le conferă în condiții meteorologice dificile. Dacă pentru noi, a fi pregătiți de iarnă înseamnă de cele mai multe ori trecerea la garderoba adecvată, oare autoturismul pe care îl conducem este într-adevăr pregătit să facă față vitregiilor naturii în sezonul rece? În afara trecerii la anvelopele și la lichidul de parbriz de iarnă, există o serie de operațiuni ce trebuie bifate în vederea obținerii unei bune și corecte funcționări a autoturismului în condiții de iarnă.
În accepțiunea generală Honda, denumirea „Type R“ (R – provenind din limba engleză – Racing) are o lungă și nobilă istorie. Modelele ce poartă sigla Type R există de la începutul anilor ’90 și sunt caracterizate de o performanță dinamică de top, greutate redusă, elemente aerodinamice menite să asigure un comportament optim la viteze de circuit și multe alte îmbunătățiri în scopul unei înalte performanțe. Denumirea Type R a apărut pentru prima dată pe piața din Japonia în anul 1992, la modelul Honda NSX Type R, apoi mai târziu, tot în Japonia, la Honda Integra Type R, în 1995. În anul 1997, Integra Type R a ajuns în America, aici fiind comercializată sub sigla Acura. Tot în anul 1997 a apărut primul Civic Type R, oferit exclusiv pe piața niponă. De-a lungul anilor, Honda Civic Type R a evoluat oferind din ce în ce mai multă putere, manevrabilitate și caracteristici dinamice mereu îmbunătățite, construidu-și reputația [...]

 

Lăsată moștenire chiar de fondatorii Honda, Soichiro Honda și Takeo Fujisawa, filosofia Honda este compusă din principiile fundamentale (Respectul pentru Individ și Cele Trei Bucurii), principiile companiei și politicile de management. Această filosofie sintetizează valorile pe care le împărtășesc toate companiile din grupul Honda și toți asociații acestora, reprezentând baza tuturor activităților desfășurate.

Mergând dincolo de cuvinte, Honda își încorporează filosofia în programe educaționale, aducând-o la viață și transformând-o în acțiune de la activitățile de zi cu zi până la luarea deciziilor manageriale.

Odată cu vremurile însă, așteptările societății față de Honda continuă să evolueze, transformând-o într-o companie responsabilă la nivel mondial. Prin implicarea în rezolvarea diferitelor probleme semnalate de grupurile de interes, Honda vrea să ajute și să câștige încrederea societății în care activează.

 

Cele trei bucurii Bucuria de a cumpăra Bucuria de a vinde

Bucuria de a crea

Bucuria de a cumpăra se atinge prin furnizarea [...]

Se spune că în spatele unui bărbat de succes s-ar afla întotdeauna o femeie puternică. Iar succesul necesită mai multe ingrediente, inclusiv sprijinul necondiţionat al familiei apropiate.

Cine a fost în spatele, sau mai degrabă, alături de Soichiro Honda? Astăzi o vom evoca prin intermediul unor anecdote pe Sachi Honda, femeia care i-a fost alături fondatorului imperiului Honda atât în anii de greutăţi, cât și în cei de mari realizări.

Asistent de contabilitate

Sachi a fost alături de Soichiro cu mult timp înainte de a fi fondată multinaționala cunoscută astăzi în întreaga lume. La început, în anii ’30, Soichiro coordona un mic atelier numit Art Shokai din Hamamatsu, pe care el însuși îl fondase. În momentul în care forţa de muncă a crescut la aproximativ treizeci de muncitori, Sachi, care a devenise soția lui chiar în acel an, a început să lucreze și ea pentru companie, gătind pentru cei cinci angajați care lucrau [...]

Back to top