Blog

E imposibil să fim mereu pregătiți 100% pentru orice situație. Dar este posibil să luăm câteva măsuri care ne-ar putea ajuta în situațiile mai puțin plăcute care pot apărea când suntem la volan. Pe principiul „prevenim cât putem și-apoi tratăm“, notăm câteva ponturi.

 

Ce ar trebui să-ți lipsească din mașină cu desăvârșire?

În primul rând, acel dispozitiv care te scapă de purtatul centurii de siguranță și care se vinde în toate intersecțiile. Este un adaptor de centură falsă, pe care dacă-l folosești, nu mai auzi niciun avertisment sonor al mașinii și nici nu e nevoie să porți, efectiv, centura.

De asemenea, evită să pui folii pe geamuri. Dacă ajungi, din nefericire, cu mașina într-un lac, îți reduci șansele la supraviețuire. Geamurile cu folii se sparg foarte greu, deci nu vei putea părăsi mașina cât se [...]

Ne plângem că avem drumuri proaste și că infrastructura nu este deloc sigură pentru conducătorii auto. Din păcate, nu putem face prea multe pentru a schimba acest lucru. Ca șoferi, însă, suntem responsabili să-i transportăm în siguranță pe cei din mașină. Iar dacă este vorba despre cineva drag, efortul trebuie înzecit. Știai că România se află pe primul loc în Europa în topul deceselor suferite de copii în accidente rutiere? (https://goo.gl/hWQDsK). Mai mult, din 22 de state din Uniunea Europeană, numărul copiilor răniți a scăzut cu 2.6%, dar în România a crescut cu aproape două procente…

 

Din fericire, statistica poate fi schimbată pornind chiar de la tine. Iată cum:

 

Ia-ți copilul la drum doar în scaunele specifice vârstei sale: grupa 0+ (0-9 luni), grupa 1 (9 luni- 4 ani), grupa 2/3 (peste 3 ani). [...]

– Bună ziua, sunt Alex de la Asko. V-a ajuns Honda în țară!

Un consilier de vânzări dă vestea asta de câteva ori pe săptămână. E ca doctorul de la maternitate când anunță dacă e sănătos copilul și dacă e fată sau băiat. Doar că aici, viitorul proprietar Honda poate alege de la început culoarea ochilor, îmbrăcămintea și cât de năzdrăvan va fi copilul, iar nota primită va fi, categoric… zece!

Pâna la începutul deceniului VIII al secolului trecut, compania Honda era recunoscută la nivel mondial cu precădere pentru vehiculele motorizate pe două roți pe care le producea și pentru prezența îndrăzneață în sporturile cu motor ale acestei categorii. Ambiția fondatorului companiei, aceea de a transforma Honda într-un producător de automobile de renume mondial, întârzia în a se materializa încă.

Automobil nou sau second hand? Reprezentanță autorizată a mărcii sau service de cartier? Iată două întrebări pe care mulți dintre noi ni le adresăm atunci când vine vorba de alegerea sau mentenanța autoturismului propriu.

  • un plus de sportivitate la exterior și o dinamică îmbunătățită;
  • motor aspirat pe benzină de 130 c.p. disponibil în premieră pentru Jazz;
  • păstrează aceeași versatilitate de neegalat și cel mai amplu spațiu pentru pasageri din clasa lui.

 

Îndrăgit datorită personalității puternice și a fiabilității sale imbatabile, noul Honda Jazz a fost prezentat în această toamnă la Salonul Auto de la Frankfurt. În plus față de restilizarea exterioară și interioară, noul Jazz va avea sub capotă, pentru prima dată în Europa, motorul aspirat pe benzină de 1.5 litri i-VTEC și 130 c.p.

Când pasiunea pentru mașini se transformă în profesie

S-a întămplat în cazul lui Alin Grumezescu, unul dintre cei mai experimentați tehnicieni auto de la Asko Honda
Are 36 de ani și lucrează la noi încă de la începuturile activității Asko. I-au plăcut foarte mult mașinile încă din copilărie, astfel că, atunci când a venit momentul să își aleagă liceul pe care avea să îl urmeze, Alin nu a avut nicio ezitare să se înscrie la Grupul Școlar Industrial 19 din București, specializarea Mecanici Auto. La Asko îl cunoaștem cu toții ca pe un excelent profesionist, tot timpul concentrat asupra muncii sale. Este acel om care vine întotdeauna cu soluția potrivită la probleme aparent fără rezolvare, dar în același timp foarte calm și modest. Cu greu am reușit să îl prindem liber câteva minute, în timpul pauzei de masă, timp în care am încercat să aflăm ce înseamnă pentru el profesia de tehnician mecanic la Asko Honda. Alin, ce te-a făcut [...]
Sezonul rece este perioada în care utilitatea unui autoturism devine mai importantă decât în restul anului datorită confortului și a siguranței pe care ni le conferă în condiții meteorologice dificile. Dacă pentru noi, a fi pregătiți de iarnă înseamnă de cele mai multe ori trecerea la garderoba adecvată, oare autoturismul pe care îl conducem este într-adevăr pregătit să facă față vitregiilor naturii în sezonul rece? În afara trecerii la anvelopele și la lichidul de parbriz de iarnă, există o serie de operațiuni ce trebuie bifate în vederea obținerii unei bune și corecte funcționări a autoturismului în condiții de iarnă.
În accepțiunea generală Honda, denumirea „Type R“ (R – provenind din limba engleză – Racing) are o lungă și nobilă istorie. Modelele ce poartă sigla Type R există de la începutul anilor ’90 și sunt caracterizate de o performanță dinamică de top, greutate redusă, elemente aerodinamice menite să asigure un comportament optim la viteze de circuit și multe alte îmbunătățiri în scopul unei înalte performanțe. Denumirea Type R a apărut pentru prima dată pe piața din Japonia în anul 1992, la modelul Honda NSX Type R, apoi mai târziu, tot în Japonia, la Honda Integra Type R, în 1995. În anul 1997, Integra Type R a ajuns în America, aici fiind comercializată sub sigla Acura. Tot în anul 1997 a apărut primul Civic Type R, oferit exclusiv pe piața niponă. De-a lungul anilor, Honda Civic Type R a evoluat oferind din ce în ce mai multă putere, manevrabilitate și caracteristici dinamice mereu îmbunătățite, construidu-și reputația [...]
Back to top